About Me

My photo
Hadeeah Najwa names given . You can call her either Hadeeah or Hana . She was borned on 24th August 1995 at Hospital Kuala Lumpur. Studying Diploma in Public Administration at UiTM Campus Samarahan 2, Sarawak.She's really addicted to teddy bears and musics. She has a sweet smile and very easy to smile :)

Thursday 5 April 2012

Oppa Jahat :')




Dia yang bernama Hadri Yusuf . Saya lebih selesa menggelarnya Daim , Oppa , Daim Oppa , Si Comel . Saya saaaaangat selesa berkawan dengan dia . 

Dalam bulan ni sahaja , 2 kali dia kenakan saya . Bayangkan , hari ni baru 5hb . Dia dh berjaya kenakan saya 2 kali ! Yang first , masih boleh diterima otak . Tapi yang second tu , urgh !



Selasa - 3hb April 2012 ::


Saya post kat wall dia something . Dah sembang bukan main panjang kat comment sampai melalut . Last-2 dia tanya saya asal tk tido lagi . Time tu pukul dalam nk dekat pukul 1 pagi .

Saya pon jawab , "tengah tunggu ayat ni :: perempuan tk elok tido lambat."
Sememangnya Oppa selalu cakap pada saya macam tu bila saya tido lambat .

Then tetiba dia tanya saya , still ingat ke tk macam mana kita mula-2 kenal ? Saya cakap tk . Saya tanye dia balik . Dia ingat ke ?

And , dia jawab :: "Igt je.Igt tak mse tu dh pagi buta?saya ckp ape?Perepmpuan xelok tido lmbat.Pi laa tido sane.Goodnight,sweet dreams. :) 


Chit , boleh dia kenakan Hana macam tu . Haha . LOL ! Apapontakbolehlah Oppa ni :p




Rabu - 4hb April 2012 ::




Okay , itu yang first ok ? ada lagi ! kali ni pada Hana memang .... pergh ~ Sepanjang beberapa tahun Hana kenal Oppa , ini kali pertama dia buat Hana nangis . Bukan sikit-2 punya nangis okay ? Real punya nangis !


Dekat tempat tuisyen Hana , Kelas Cikgu Mariyam (KCM) , ada sorang classmate Hana ni muka dia iras-2 Oppa . Hana gelar dia Klon Oppa . 

As usual , hari Rabu Hana ada class add math . Before Hana pergi tuisyen , Hana post kat wall Oppa .

Hana cakap , "bubye Oppa . Hai Klon Oppa ." then , dia jawab "original lagi sedap dari spicy." Hana jawab , "tp , spicy lagi hot dari original :p" pas tu , dia majok . 


Dia jawab , "Fine ! Selamat TINGGAL ! " Masa Hana bace tu , memang terkejut . Tk sangka dia nak majok sampai macam tu . Tapi , Hana ok lagi . Hana cakap "atototo . majok dh si comel ni-.-"


Dia cakap apa tauu ? "xpayah nk majok2 bagai.Mmg nk unfriend dah ni.Babai"



Mula-2 , Hana mmg ingat dia bergurau . Tapi , rupanya dia unfriend betul2 ! Hana terus gelabah .


Hana message dia aah . Call dia aah . Tapi , message tk reply . Call pon tk angkat . Tak lama lepas tu , dia add Hana balik .


Lepas friend balik tu pon , dia buat status yang buat jantung Hana luruh ! Dia cakap macam-2 . And , dia guna aku kau . Start dari tu , Hana betul-2 nangis :(


Tak lama lepas tu , dia post kat wall Hana . Dia cakap , "Nanges laa tuu.Daim belakon je rr Najwa.Soryyyyyyyyyyy..:( "



Hana macam nk gila dh masa tuu , dia boleh main-2 kenakan Hana mcm tu . Serious , Hana biasa nanges malam-2 sbb rindukan Mama . tapi , kali ni sebab Oppa ! Subhanallah . gillaaaa betul !

No comments:

Post a Comment