About Me

My photo
Hadeeah Najwa names given . You can call her either Hadeeah or Hana . She was borned on 24th August 1995 at Hospital Kuala Lumpur. Studying Diploma in Public Administration at UiTM Campus Samarahan 2, Sarawak.She's really addicted to teddy bears and musics. She has a sweet smile and very easy to smile :)
Sparkly Santa Hat Ice Cream

What time is it?

Le Family

Le Family
Ate ke Papie ↣ Tuan Aminuddin ❤

Ate ke Kibu ↣ Arwah Puan Jora @ Latifah ❤

Ate ke Bonda ↣ Puan Sahliah ❤

Ate ke Songkok ↣ Muhd Nadhir ❤

Ate ke Kangah ↣ Muhammad Nazrin ❤

Le Love

Le Love
Mustafa Marzuki ❤

Total Pageviews

Thursday 7 April 2011

TARIK TALI dan FACEBOOK :)

Blurp3 . blurp3 . 
macam nafas kat dalam air je nih hah .
hadoi . dah puk0l 1pm dah . 2.30pm jap gi start lah acara tarik tali .
pergh ! cuak k0t . mintak2 lah beta b0leh pegi . 
paling tidak p0n , jangan lah tak dapat numb ter0s . numb 3 p0n 0k lah .
c0z aku tahu , beta d0wn tahun ni :(
huhh~ chaiy0k beta ! yeah .


FACEBOOK oh FACEBOOK .
es0k dah hari sabtu , seperti yang telah saya maklumkan .
es0k , selepas tamat sesi persek0lahan , saya akan.........
REACTIVE MY FACEBOOK ACCOUNT !
tak sabar nih nak tunggu balik sek0lah es0k .

chitt ! sakai jea aku ni kan ?
biasa nya tak pernah lak nak rajin pegi sek0lah hari sabtu .
ini , bukan main beriya-iya lagi .
facebook punya pasal !

bhahhaaha . nvm . ini b0leh dijadikan sebagai satu m0tivasi untuk saya ke sek0lah pada hari yang sepatotnya saya ada appoiment dengan katil . bhaha . *ayat M.ASRAF :)
*s0ry acap . pinjam jap ayat kau . nanti aku bagi balik kayy ? hahaa .

okayy2 . sekarang saya mahu pergi mandi .
tak mandi lagi nih balik sek0lah .
thats why lah k0rang ci0m bau busuk jea masa bace bl0g nih .
bhahaa . busuk kan ? haha  
k0rang jangan lah pulak tut0p id0ng sampai cam ni . hahah.
    
okayy .lepas kandaku pulang dari masjid untuk menunaikan s0lat jumaat , 
maka , akan beta arahkan driver beta itu menghantar beta ke bumi SMK Taman Seraya .
dan akan beta mencemar duli dengan menjoinkan diri dalam acara tarik tali :D

No comments:

Post a Comment