About Me

My photo
Hadeeah Najwa names given . You can call her either Hadeeah or Hana . She was borned on 24th August 1995 at Hospital Kuala Lumpur. Studying Diploma in Public Administration at UiTM Campus Samarahan 2, Sarawak.She's really addicted to teddy bears and musics. She has a sweet smile and very easy to smile :)
Sparkly Santa Hat Ice Cream

What time is it?

Le Family

Le Family
Ate ke Papie ↣ Tuan Aminuddin ❤

Ate ke Kibu ↣ Arwah Puan Jora @ Latifah ❤

Ate ke Bonda ↣ Puan Sahliah ❤

Ate ke Songkok ↣ Muhd Nadhir ❤

Ate ke Kangah ↣ Muhammad Nazrin ❤

Le Love

Le Love
Mustafa Marzuki ❤

Total Pageviews

Thursday 21 April 2011

Latihan perbarisan beta (18-20 april 2011)

heyy . hari isnin , tak ingat apa jadi . yang ingat korang dah berlatih hormat .
selasa , ada raptai pagi . korang buad kacau semua ! lepas tu kena tengking dgn aku . 
best kan ? hati rabu , ada raptai lagi pagi tu . ada lah sedikit peningkatan :)


hari rabu , banyak kejadian petang tu . Emai turun padang sekejap jea sbb ada silat and nak jaga suara . nak koman lh katakan :) Fahmi follow Emai . Nini turun padang sbb nak ajar main pom2 . Kak Zawiyah balik lambat sikit dari Emai . bhahaa . first tengok diorang balik asing2 :) kitorang hantar barang2 perbarisan kat kereta teacher Diana . Hanafi (f5) pulak beriya-iya nak beli spray rmbot .


then dia pergilah beli dekat tesco . firstly , bila dia balik dari tesco , dia cakap kat aku dia tak beli . then aku tanyalah asal .dia cakap mahal , satu tin RM30 . aku tanya "dah tu , ni kau pakai ni apa ? " dia cakap , "ni aku sesaja try tadi ." then dia goncang2 badan dia . dengar bunyi somthing ! aku pon seluk tgn dlm poket dia . wahh . dia beli dua tin siot . masyuk betul lah kamu ni Hanafi . then ,kitorang pon start lah sesi spray2 rambot . aku and Nini selak tudung . nvm , kami dgn hanafi memang rapat . hilang rasa malu . hee :)


then , kitorang ajar bebudak buad ombak guna kain . Nini ajar bebudak main pom2 . hmm . bak kata Farid , 'so far so good' . jemu dah dngar ayat tu . asal jumpa Farid jea , mesti dia cakap bnde tu . 


then , pukul 6 lebih , kak Za call . dia suruh pegi kantin . Purse dia hilang ouh .
but , kechik tak jumpa lah purse kak Za tu dekat kantin . sorry .


hmm . lagi ape jadi eh . rase nye takde pape dah kot . ok . bye .

No comments:

Post a Comment