About Me

My photo
Hadeeah Najwa names given . You can call her either Hadeeah or Hana . She was borned on 24th August 1995 at Hospital Kuala Lumpur. Studying Diploma in Public Administration at UiTM Campus Samarahan 2, Sarawak.She's really addicted to teddy bears and musics. She has a sweet smile and very easy to smile :)
Sparkly Santa Hat Ice Cream

What time is it?

Le Family

Le Family
Ate ke Papie ↣ Tuan Aminuddin ❤

Ate ke Kibu ↣ Arwah Puan Jora @ Latifah ❤

Ate ke Bonda ↣ Puan Sahliah ❤

Ate ke Songkok ↣ Muhd Nadhir ❤

Ate ke Kangah ↣ Muhammad Nazrin ❤

Le Love

Le Love
Mustafa Marzuki ❤

Total Pageviews

Wednesday 6 April 2011

Sukan Tahunan Menjelang Lagi

Sukan tahunan 2011 dah dekat . as usual , asal nak dekat sampai sukan tahunan , aku mulalh busy . busy mengajar budak kawad for PERBARISAN PASUKAN RUMAH BETA untuk HARI SUKAN TAHUNAN tu nanti .

last year , perbarisan rumah beta dapat numb satu nih . *teng0k lah siapa yang ajar :) 
haha . harap2 , tahun ni p0n beta menang lagi . 

hmm . Sukan tahunan diadakan pada 21 APRIL 2011 di Stadium Cheras . *tak silap lah . hee

*pesanan f0r adik2 beta f0rm 0ne and f0rm tw0 yang j0in perbarisan , jangan lupa kayy bawak baju sukan hari isnin ni . Kita akan start berlatih pukul 2.30pm sampai 5.00pm .
setiap hari sampai lah hari sukan . hmm . *hari jumaat belum c0mfirm lagi ada latihan atau tidak :) later , akak bagitahu k0rang kayy ?


0uh ! es0k 7hb lah . awwwww . es0k saya ada perlawanan tarik tali :D
hee . sesuai lah kan dengan badan saya ? bhahaha . *sedar diri tahu .


0uh . mesti penat gila nih . full nyea lah jadual saya es0k .

                           7.15am - 1.05pm    ( sek0lah )        
                           1.15pm - 2.15pm    ( kelas add math )
                           2.30pm - 4.30pm    ( tarik tali ) 

bapak penat lah . memang lepas tu , balik umah saya tid0 jea lah .
es0k , jangan ada sesiapa p0n yang berani kacau saya puk0l 5.00pm - 6.30pm okayy ?
saya mahu itu 1 jam 30 minit untuk tid0 dengan nyenyak dan tanpa ada sebrang gangguan . 
sebab waktu itu , kepenatan belasah diri saya . :) hee .





No comments:

Post a Comment