About Me

My photo
Hadeeah Najwa names given . You can call her either Hadeeah or Hana . She was borned on 24th August 1995 at Hospital Kuala Lumpur. Studying Diploma in Public Administration at UiTM Campus Samarahan 2, Sarawak.She's really addicted to teddy bears and musics. She has a sweet smile and very easy to smile :)
Sparkly Santa Hat Ice Cream

What time is it?

Le Family

Le Family
Ate ke Papie ↣ Tuan Aminuddin ❤

Ate ke Kibu ↣ Arwah Puan Jora @ Latifah ❤

Ate ke Bonda ↣ Puan Sahliah ❤

Ate ke Songkok ↣ Muhd Nadhir ❤

Ate ke Kangah ↣ Muhammad Nazrin ❤

Le Love

Le Love
Mustafa Marzuki ❤

Total Pageviews

Saturday 2 April 2011

bubye FACEBOOK :')

pergh . hari ni saya berjaya ! berjaya hentikan benda yang mungkin boleh merosakkan diri saya , mental saya and perasaan saya .


SAYA DEACTIVE ACCOUNT FACEBOOK !

benda yang susah sangat saya nak buat , but i've too . huuhhhhhh~ *hana , ni kan kebaikan jugak . janganlah mengeluh . .

disebabkan facebook  , saya malas baca buku , malas nak study !
disebabkan facebook  , mama always pikir status ngar0t2 yang saya buat tu semua pasal jantan ! n0 ! 

"mama , adik tak buat status tu untuk jantan jea :( . s0metime adik bengang dengan kawan2 adik sendiri and status tu lah tempat adik nak perli diorang . bukan nye mesti lelaki ! adik tahu perangai adik ni ter0k , but , tidaklah seter0k tu mama . adik bukan nye , perempuan yang suka menggatal dengan budak laki . okayy . maybe lepas adik deactive acc0unt ni , mama tak tuduh adik bukan2 dah :'( . "

disebabkan facebook jugak , mama pikir saya selalu bergayot and main mesej . 
sebab saya online guna ph0ne . again mama . i'm n0t !

0kayy t0 all facebookers yang bace ni , k0rang jangan lah pikir saya rem0ve k0rang pulak c0z k0rang dah tak b0len 0pen page saya . n0 saya tak rem0ve k0rang . saya just deactive account :')

i h0pe lepas ni , saya rajen belajar , rajen buat kerja rumah and lepas dari dengar mama marah benda yang saya tak buat . 

okayy . bubye facebookers . i'll mis u s0 much ! :'(



NO MORE FACEBOOK .
HADEEAH AMINUDDIN

No comments:

Post a Comment