About Me

My photo
Hadeeah Najwa names given . You can call her either Hadeeah or Hana . She was borned on 24th August 1995 at Hospital Kuala Lumpur. Studying Diploma in Public Administration at UiTM Campus Samarahan 2, Sarawak.She's really addicted to teddy bears and musics. She has a sweet smile and very easy to smile :)
Sparkly Santa Hat Ice Cream

What time is it?

Le Family

Le Family
Ate ke Papie ↣ Tuan Aminuddin ❤

Ate ke Kibu ↣ Arwah Puan Jora @ Latifah ❤

Ate ke Bonda ↣ Puan Sahliah ❤

Ate ke Songkok ↣ Muhd Nadhir ❤

Ate ke Kangah ↣ Muhammad Nazrin ❤

Le Love

Le Love
Mustafa Marzuki ❤

Total Pageviews

Friday 10 June 2011

K E H I L A N G A N

Hana , kau bangga sangat kan kau ramai abang ? ni balasan untuk kau Hana !


sorang abang ni dah macam tak wujud dah . malas nak amek tahu dah . dia dah besar . pandai lah dia jaga diri ~


sorang ni ,, he is not my brother anymore ! and , a suitable name for him is LAHANAT .
hoi lahanat ! kau pikir kau siapa hah nak buat mcm tu ?
aku malas nak gaduh2 . sbb aku dah tekad nak berubah and aku xnak bermus0h .
tapi, kalau ni cara kau , siapa boleh tahan doe .


A**** mintak numb awek si A** ni kat aku . #bukan untuk mengorat ,but for s0lve kan salah faham#
bila dah s0lve salah faham tu , si A** ni marah2 aku sbb bgy numb awek dia kat A**** .
then , dia ckp di0rang slalu msg . aku punca A** ngn awek dia gad0e ary2 .
bila aku tnye kat A**** bt0l ke dowang text ari2 , dia jwb tak betul .
and , aku ngn A** gad0e and kit0rang putus hubungan :'(
semua nyea salah faham ! and , aku mangse si lahanat ~


dah lah . Hana tgh pressure skrg ni . A**** , abg s0rang jea abg angkat adik yg slalu ade kat samping adik :')
iloveyou abang <3


k bye ~

No comments:

Post a Comment